PROJEKT ŁÓDZKI- PROFESJONALNE KADRY TURYSTYKI
Wysłany: 13 Paź 2011, 12:58
Altkom Akademia zaprasza przedsiębiorców i pracowników branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej do udziału projekcie szkoleniowym dofinansowanym z EFS.
Tematyka szkoleń obejmuje:
BLOK MENEDŻERSKI (prawne i podatkowe aspekty działalności gastronomicznej i hotelarskiej, zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych, promocja internetowa usług turystycznych, przepisy krajowe i unijne w zakresie BHP, GHP < GMP , wdrażania HACCP, zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy, budżetowanie i optymalizacja kosztów pracy.
BLOK SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA ( profesjonalna obsługa klientów, telefoniczna obsługa klienta, radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów, autoprezentacja i savoir vivre, pracownik jako wizytówka firmy, komunikacja międzykulturowa)
Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
Uwaga: W projekcie mogą wziąć udział osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenie/dzieło).
Szkolenia odbywają się w weekendy: piątek (godz. 16-20), sobota (9-17), niedziela (9-17) w oddziale Altkom Akademii w Łodzi (Al. Kościuszki 103/105 - IV piętro).
Szczegółowe informacje o projekcie można uzyskać pod numerem telefonu 883 375 150 lub w biurze projektu:
Altkom Akademia S.A. - Al. Kościuszki 103/105 (IV piętro)
90 - 441 Łódź
tel. (42) 290 99 03, fax. (42) 290 99 07
mail: kadryturystyki@altkom.pl - www.altkom.pl/kadryturystyki
Tematyka szkoleń obejmuje:
BLOK MENEDŻERSKI (prawne i podatkowe aspekty działalności gastronomicznej i hotelarskiej, zarządzanie sprzedażą i marketingiem usług turystycznych, promocja internetowa usług turystycznych, przepisy krajowe i unijne w zakresie BHP, GHP < GMP , wdrażania HACCP, zarządzanie personelem z elementami prawa pracy, optymalizacji zatrudnienia i czasu pracy, budżetowanie i optymalizacja kosztów pracy.
BLOK SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA ( profesjonalna obsługa klientów, telefoniczna obsługa klienta, radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klientów, autoprezentacja i savoir vivre, pracownik jako wizytówka firmy, komunikacja międzykulturowa)
Udziału w szkoleniach jest w 100% dofinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Uczestnicy nie wnoszą opłat za szkolenia.
Uwaga: W projekcie mogą wziąć udział osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilno-prawnej (umowa zlecenie/dzieło).
Szkolenia odbywają się w weekendy: piątek (godz. 16-20), sobota (9-17), niedziela (9-17) w oddziale Altkom Akademii w Łodzi (Al. Kościuszki 103/105 - IV piętro).
Szczegółowe informacje o projekcie można uzyskać pod numerem telefonu 883 375 150 lub w biurze projektu:
Altkom Akademia S.A. - Al. Kościuszki 103/105 (IV piętro)
90 - 441 Łódź
tel. (42) 290 99 03, fax. (42) 290 99 07
mail: kadryturystyki@altkom.pl - www.altkom.pl/kadryturystyki